PRO zdravé návyky

bbleisurecz
30.1.2021 08:30 - 24.4.2021 08:30

Nabízím Vám průvodcovství na cestě PRO ZDRAVÉ NÁVYKY. Není to nic těžkého, ale někdy si každá sama neumíme poradit, přestože umíme číst a hledat v knihách a na internetu. Jenže čemu z toho množství informací věřit? Jak je roztřídit, čím začít a jak? A hlavě, kde brát čas? Mohu Vás navést na to, abyste sama využila přirozený rytmus svého těla pro zdraví, sílu a případně i zhubnutí a udržení hmotnosti a dobré kondice. Naše spolupráce bude fungovat, pokud bude založena na vzájemné důvěře a otevřené komunikaci. Nebudu Vás k ničemu nutit, jen Vám zkusím pomoci nastavit rovnováhu, respektive půjčím klíč do dveří k jejímu získání. Všechno, co se bude dít, zůstává v diskrétním profesionálním, ale přátelském vztahu. Provedu Vás cestou tří rytmů: SPÁNEK, VÝŽIVA, POHYBOVÁ AKTIVITA. Přidám i další zdravé návyky, které s těmi rytmy úzce souvisí. Všechno se vším souvisí.

Vždy jsem byla přesvědčena, že ráno dělá den. Po uplynulém roce svých vlastních zkušeností, studia a poznání to opravuji: Den dělá spánek noc před ním, na jeho kvalitě i délce záleží, a tyto se přenáší do celého nového dne. Do Vaší síly, energie a celkového zdraví. Do dlouhověkosti, a to nejen té pohybové.
 
Jestli mohu něco radit na základě svého vlastního ověření a přesvědčení, je to právě dostatek spánku, prospěte se ke svým cílům, metám nebo zkrátka jen ke své vitalitě a dobré náladě.
 
Stres, ten škodlivý, kterého je všude kolem nadměrná dávka, můžeme lépe zvládat, pomocí pravidelného cvičení a TRE neboli omezeného času stravování. Jsou na to výzkumy, které potvrdily, že cvičení má příznivý vliv na jistý druh neuronů, které chrání náš mozek , který pak dokáže lépe čelit tlakům vnějšího prostředí, je odolnější, a tím pádem i my.
 
 Jak budeme pracovat?
Rozhodnete-li se, můj základní program je 12ti týdenní, ale pokračovat může až do chvíle, než řeknete dost :-).
 
V každém týdnu Vám do aplikace iTreneo (mimo všechny sociální sítě a e-maily), na kterou Vám pošlu odkaz a instrukce k registraci a propojení se se mnou, dám programy cvičení. Ranní rutiny, aktivace, zahřátí, program pro mobilitu, sílu, energii, fasciální trénink pro odolnost tkání, kardio i cool down, dýchání a restorativní pozice pro aktivitu parasympatiku - pro Vaši psychickou sílu a odolnost. 
Jsou to moje videa, všechna buď písemně nebo mluveným slovem komentovaná, včetně předpisu počtu opakování a sérií. Jsou to krátké sestavy cviků, které Vám jen výjimečně zaberou víc času než půl hodiny, a můžete je cvičit doma v obýváku, na dvorku za barákem, i na služebních cestách či dovolených. Potřebuji znát jaké náčiní doma máte. Pro začátek doporučuji mít aspoň pet láhve s vodou, nemáte-li činky, ale doporučuji Vám pořídit si činky/kettle/medicinbal, zkrátka nějaké externí závaží v min. hmotnosti 4 kg a odporovou gumu. Ideálně nemáte-li doma pěnový válec, i ten si pořiďte.
 
Cviky a jejich mixy sestavuji podle metodiky Institute of Motion (a taky FLOWIN® , pokud jej doma máte),   jejíž filozofii ctím, tak, aby v rovnováze pracovaly nejen svaly, klouby, kosti a fascie, nejen, aby pracovalo vnitřní hormonální prostředí a cirkulovaly tělesné tekutiny, ale abychom zapojily také nervový systém, protože mozek je hlavní na cestě ke zdravé dlouhověkosti. 
 
Mluvenými předtočenými videi a dalšími případně i písemnými poznámkami Vás navedu na cestu k návykům cvičebním, výživovým, spánkovým, otužovacím.
 
Na Vás samotných už je zda se rozhodnete chtít uvěřit a jít se mnou kus cesty. 
Ta moje vlastní cesta, která tomuto předcházela, byla dlouhá, a vlastně stále na ní jsem, ale Vám mohou mé zkušenosti, které jsem se rozhodla Vám předat, ušetřit spoustu času.
 
Napište mi, ptejte se, co ještě Vás zajímá a budete-li chtít pustit se se mnou, pojďme.
 
Beata BB